donderdag 21 juni 2007

May I present you


Flower Farina

Dit lieve meisje heb ik vandaag gemaakt, ondanks alle zorgen die ik op dit moment heb.
Onze kleine jongen is al sinds zondagavond flink ziek en heeft hoge koorts en vandaag is ook nog mijn omaatje met spoed weer opgenomen. Ze is al 81 jaar en is voor 1,5 jaar geleden door het oog van de naald gekropen. Ze heeft toen een blijvende stoma gekregen en dat ging goed tot.......juist vandaag! Nu heeft ze een afsluiting ergens en ze hopen dat ze hem weer op gang krijgen want anders moet ze weer geopereerd worden en we betwijfelen of ze dat wel nog gaat redden. En daar zit je dan, kind ziek, zorgen en angst om je oma en ja hoe dood je dan de tijd? Nou ik heb een poging gedaan om een kaartje te creeeren en ik geloof dat het me ondanks alles toch nog goed gelukt is. Wat vinden jullie?

Geen opmerkingen: