zondag 29 juli 2007

Good morning..

is het bij jullie ook zulk prut weer? Hier in Heerlen komt het er weer gezellig met bakjes uit vallen. Het is perfect freubelweer, maar ja, mijn schoonfamilie komt vandaag op visite dus dat zal waarschijnlijk niks worden. En ik wil toch zo graag met me nieuwe potloden eens aan de slag gaan Nou heel misschien dan als ze op tijd weg zouden gaan, maar ik was errug laat in bed, half 3 en zat al om 7uur hier aan de koffie



Wat zijn jullie plannetjes voor vandaag?

1 opmerking:

Sinikka zei

Nou het is echt prut weer.
Bedankt voor je 5 tips, je hebt me echt over de streep gehaald en de cuttlebug is besteld.
Ik ben net wakker ( half 9 ) wat dus wel erg laat voor mij is.
De hele vakantie ben ik dus rond 6 uur opgestaan en nu de vakantie op zijn einde loopt ga ik uitslapen. Als ik morgen maar op tijd op ben.
Ik zal maar niet vertellen dat ik wel kan freubelen :-)

Een fijne zondag en in de hoop dat er vanavond een nieuwe kaartje van je staat.

gr. Sinikka