vrijdag 5 oktober 2007

The Beauty of Fall





Gisteravond heb ik eindelijk de foto's eens gescrapt wat ik al een week of 3 liggen had. Ik voelde me niet jofel door de griep maar vind het een heerlijke afleiding. Het is niet helemaal geworden wat ik ervan in gedachten had, maar ben zeker niet ontevreden ;)

Gebruikt:



Hierboven dan mijn LO van de Brunsummer Heide. Er zijn 3 foto's gebruikt. Het papier is van SEI, 2x cardstock, Cricut, QuicKutz alfabet en fotocorners, bladpons klein, patroon groot blad (pc) alfabet stempels, chalk en scrappersflos

4 opmerkingen:

Alma zei

Nou ik vind dat je hier heeeeeeeel erg tevreden over mag zijn want hij is echt geweldig mooi hoor!

Sinikka zei

Hij is echt super geworden. En de hei is echt een super plek voor mooie foto's te maken

Hillie's kaarten zei

nou schat,voel jij je echt niet lekker!!! ik vind het wel heel erg mooi hoor.

Angelique zei

Uhmmmmmm i'm speechless now. Ik zeg al niks meer. Maar wat ik in gedachten had is het toch niet geworden, lekker puh hahahahaha.

Genoeg gegekt, dank je wel dames