donderdag 17 januari 2008

Remember Me



Helaas is mijn opa al heel wat jaren geleden van ons vandaan gegaan en dit was altijd mijn lievelingsopa. Ik ben bij mijn ouders wat oude foto's gaan halen en heb er een deel al van laten afdrukken waaronder deze geweldige foto van mijn opa. Bij het maken van de LO kwamen de herinneringen aan deze fijne man steeds boven borrelen en ik vind het zooooo jammer dat mijn opa niet mijn kinderen heeft mogen leren kennen!
Ik heb het papier van S.E.I Madeira Island gebruikt. Op het bruine cardstock heb ik gestempeld en het geembosd met embossingpoeder. De tekst Rememeber is ook gestempeld en het woord ME is van chipboard. Verder nog kant,knoopjes en bloementjes gebruikt.

2 opmerkingen:

Hillie's kaarten zei

ja schat hij is heel mooi maar in het echt nog mooier dan zie je goed de kleuren,ik vind dat altijd zo jammer dat je ze hier niet zo goed ziet

Angelique zei

ja idd, ik baal daar ook altijd zo van!