woensdag 3 september 2008

I've been a bad blogger

Ja dat was alweer een tijdje geleden dat ik hier me blog bijhield. Ik zit ook de laatste maanden een beetje in een rollercoaster. Met pap naar het ziekenhuis, zelf ook weer naar het ziekenhuis aan het rennen, vakantie gehad, kids vakantie en dan nog zo de nodige afspraken. Ik was vaak te moe om dan ook nog eens hier alles up to date te houden, maar heb wel nog een paar projectjes gemaakt. Hier komen ze:








Helaas is van sommige lo's de kwaliteit van de foto waardeloos, maar ik krijg ze niet mooier op de foto, vraag me af wat ik nu toch verkeerd doe :S

De laatste LO is op een transparant gemaakt, wat leuk om te doen!!!!!! Helaas zie je de hotfixsteentjes erg slecht, de rub-on glasses ook en het papier komt heel vaal over, terwijl hij in het echt heel erg fris is. Ik zal proberen vandaag eens een nieuwe foto ervan te maken en mocht ie beter zijn dan plaats ik hier wel overnieuw. Geld ook voor de Mickeylo, de foto komt ook niet mooi over. Ik geloof dat ik maar een cursus fotograferen ga doen, nooit overbodig met mijn hobby hihihi.

Geen opmerkingen: