donderdag 15 januari 2009

Tijdje niet aanwezig

Daar ben ik dan eindelijk weer, een tijdje niet meer aanwezig geweest. Door alle drukte van de feestdagen, dan daarbij een nieuwe aanwinst die alle tijd op slurpt en geen zin en fut om te scrappen maakte deze afwezigheid een feit!!!! Maar hier ben ik dan weer en ik heb ook weer nieuw beeldmateriaal voor jullie om te showen..........

Laat ik beginnen met onze nieuwe aanwinst, een Engelse Bulldog, een teefje, haar naam is Chen. Ze is nu inmiddels 12 weken oud vandaag en wat een lekker ding is het toch. Wat hebben we toch al een plezier van haar gehad, alleen jammer dat Lizzy er nog niet zo over denkt. Zij is chagerijnig en snauwt en grauwt meer naar haar dan dat ze er van plezier heeft. Lizzy is dan ook wel een oude sok van alweer dik 11 jaar dus niet zo verwonderlijk dat ze dat niet zo leuk vind, zo'n spring in het veld. Hier dan een paar foto's van Chen:




En dan heb ik ook nog een LO en een minialbum gemaakt, alleen kan ik de LO niet laten zien want die is van een forum waar ik mee doe aan een secret scraplift en die loopt nog steeds, dus die houden jullie van mij te goed!!!!! Wel kan ik de foto's van het minialbum laten zien en daar ben ik heel erg blij en gelukkig mee! Ik heb jullie verteld van de inbraak en dat alle foto's van Jayden zijn gestolen, die zaten in mijn laptoptas. Nu heb ik met kerst van mijn schoonzusje als kadootje een usbstick met heel veel babyfoto's van Jayden kado gekregen, zij had deze nog op een oude laptop staan. Dit was voor mij het mooiste kerstcadeau dat ze me konden schenken en ik heb nu dus ook voorzorgsmaatregelen getroffen zodat dit nooit meer kan gebeuren. Van enkele foto's heb ik een minialbum gemaakt en dit is het geworden:












4 opmerkingen:

natacha zei

heel mooi lief boekje
mooie foto's
mooi papier wat heel goed bij de foto's past

groetjes natacha

Tamara zei

prachtig boekje is het toch meid.. en wat fijn dat je weer foto's hebt...

en wat is chen toch een schatje :) xx Tamara

angelica zei

heel mooi boekje
je kunt er blijven naar kijken

zou je eens een kijkje willen nemen op mijn blogje daar wacht iets op jou

nog een fijne dag

Angelica xx

Unknown zei

Oooo wat een schattig hondje zeg!
En miniboekje met al die babyfoto's is ook al zo super cute. Ziet er ook erg mooi uit trouwens