donderdag 5 februari 2009

Challenge Natacha

Dit leuke papier heb ik al een tijdje liggen en de foto's die ik ervoor gekozen had die waren mee gestolen met de inbraak, dus balen........ Maar met een dagje shoppen bij Intratuin heeft Jayden zich heerlijk vermaakt in de ballenbak en ik had daar wat foto's van genomen. Ik dacht gelijk om deze foto's bij dit papier te gebruiken en toen ik ze afgedrukt had en bij het papier hield, vond ik het toch echt geen succes! De foto's waren te fel van kleur voor bij dit papier, dus weer balen. Ik heb me er maar toen bij neergelegd en de foto's zwart/wit afgedrukt want ik had geen andere keus. De randen langs de lo heb ik met de hand gestikt, want me naaimachine had ook de geest gegeven grrrrr. Het lijkt wel of het papier me gewoon niet gegund was hahaha. Maar goed, dit is wat ik ervan gemaakt heb en ik vind hem harstikke leuk geworden...........



Ik kreeg een uitdaging van Natacha. Ik moest uit me afbeeldingenmapje,de 6de map selecteren en daaruit weer de 6de foto en deze plaatsen op mijn blog. Ik moest ook weer 6 mensen hiervoor selecteren maar de mensen waar ik de blogs van volg hebben deze al gehad. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat ik zelf ook niet zo fanatiek hiermee ben, ik ben altijd bang dat ik andere hiermee lastig val, dus ik laat het verder hierbij. Ik vind het natuurlijk een hartstikke leuk idee, maar ik ben niet het type om andere hiermee te bezwaren. Nou dit is de foto die ik in die map heb staan:

2 opmerkingen:

natacha zei

ik vind hem heel mooi je lo
de foto's passen super bij dit papier

leuke foto ook van je zoontje

groetjes natacha

Unknown zei

O wat een droppie zeg!!!