vrijdag 27 maart 2009

Nieuwe hobbykast

Voor me scrapplekkie kreeg ik van mijn lieve schat een nieuwe kast, want ik had ECHT geen ruimte meer. Het was zelfs zo erg dat ik op me schoot al zat te snijden met het hakmes en dat ging toch echt iets te ver!!! Danny zei dat ik een kast maar erbij moest kopen, maar ja, het moet wel mobiel zijn. Dus wij naar de Ikea en ik zag daar de perfecte kast! Hij is lekker mobiel, ik kan de hele kast nu gewoon naar de stopkontakten duwen en nu niks geen apparaten eerst uithalen en instaleren, nee gewoon stekker erin en maar juh!!!! Dit is me kast en vernieuwde hobbyplekje:




2 opmerkingen:

natacha zei

prachtige kast dat je daar hebt
is toch leuk alles zo netjes aan de kant
kun je er weer goed tegen aangaan
veel plezier

Ria zei

hij is wel heel hip :D veel plezier!!