zaterdag 18 april 2009

Onze Harige Majesteit

Eindelijk weer eens even wat gescrapt. Eigenlijk wilde ik dit overdag doen, maar me dag liep toch weer anders, zoals altijd! Toch me maar naar boven gehesen en daar de tv aangezet, zo kon ik tijdens het scrappen gelijk kijken en luisteren. Ik heb deze lo gemaakt nav een sketch, de foto's zijn van onze lekkere Bull. Ze groeit zo hard, dat is bijna niet bij te houden zo hard gaat dat! Ze is inmiddels alweer 6mnd oud en zo ontzettend lief!!!!!!!!
Het papier dat ik gebruikt heb is van K&Company Faded China, een bloemswirl chipboard, een chipboard kroontje, knoopjes, een brad van de Blokker en een touwtje met glitter geregen. De tekst heb ik met het QK alfabet gemaakt. De kroonstempeltjes zijn van Maya Road.

 
 
 
 
Posted by Picasa


3 opmerkingen:

Alma zei

Prachtige Lo en leuke details heb je erin verwerkt. Súper lettertype!

natacha zei

schitterende layout
mooi met dat kroontje
leuke titel ook
groetjes natacha

Unknown zei

Dat is nog eens een Royalty.HAHA maar je lo is heel leuk geworden .De kleuren spreken mij erg aan en inderdaad de letters zijn SUPER!!!!
groetjes Lean