vrijdag 19 februari 2010

Mr Hartbreaker en voorstel lo The Scrapbook Company

Voor de website van The Scrapbook Company heb ik een voorstello gemaakt met wat journaling over mezelf.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Upsy Daisy, de lavendeltjes zijn door mijn moeder zelf gemaakt ( thanks mams ), chipboard dat ik geverfd heb, martha stewart pons butterfly, bloementjes, lint en tekststickertjes.

voor de lo van Mr Hartbreaker heb ik dezelfde lijn gebruikt, muziekpapier, chipboard bespoten met glimmermist, thickers, flowers en een bedeltje. Op de foto staat mijn oudste zoon Robin, hier was ie 17 jaar.











9 opmerkingen:

Unknown zei

Mr Heartbreaker is in het echt veel mooier dan op een foto, sprekender...en je voorstellootje is super Liek, heel klassiek eigenlijk! mooi, allebei!xx

ScrapEnjoy zei

Teneerste, ondanks je vreselijke hoofdpijn heb je een schitterd lootje gemaakt van je zoon.....wat een kanjer, daar mag je trots op zijn.
Je lootje van jezelf is geweldig, mooie foto van jezelf en een super introductie van jezelf.....knap hoor.

lieve groet Lilian

Anoniem zei

wow wat een prachtig lo
heb je gemaakt en je ander
is ook klasse
groetjes Lida

Dora zei

Echt beide zijn ze prachtig, schitterende kleuren niet te vol, gewoon schitterend! En die titel op de lo van je zoon, hihi!

Maaike zei

Mooi lootje is dat voorstellootje geworden zeg! Heel duidelijk!

Ilonka zei

Hij gaa Liek je voostel LO! mooie kleuren, is dat zwart witte van Teresa Collins? ik vind um top!
xxxxxx

Anoniem zei

hey collega!! wat een mooie lootjes heb je gemaakt ...je voorstel lootje is erg mooi zeg !! maar ok de heart breaker is super mooi!! en dat hij dat doet dat geloof ik maar graag ! wat een bink zeg!! haha
liefs raffa

Sinikka zei

Hoi Ang, wat een mooie LO en een heel leuke manier om je zelf voor te stellen. Je foto is super....kan ook niet anders met zo een leuk koppie.
Ik hoop inderdaad dat ik nu meer geluk heb met de baan. Helaas weer via het uitzendbureau. Tegenwoordig gaat het schijnbaar niet anders. Lieve groetjes Sinikka

Nicky zei

zo zeg, wat een gave voorstel lo! hoe heeft je mama die lavendeltjes gemaakt??? die zijn ook tof! en mr heartbreaker.... snoepie hoor!