vrijdag 6 mei 2011

Happy Mothers Day

Niet schrikken hoor, maar ik ben er weer hihi. Jeetje dat was lang geleden zeg......
We zitten hier nog altijd in een flinke storm, maar zo ondertussen heb ik daar me rustmomenten in weten te weerleggen..... Ik ben bijna klaar met mijn opleiding welke ik met veel plezier beoefen, maar ben ook wel blij als ik dat heen en weer gereis heb en weer me dag kan indelen hoe dat ie mij het beste past!

Maar ik ben hier nu niet voor alleen maar een praatje, ik heb weliswaar wat gescrapt, en er is nog meer onderweg maar dat is nog niet klaar. Wat ik wel kan laten zien is het doosje wat ik voor de liefste vrouw in mijn leven heb gemaakt, mijn mama!!!!!!! Voor moederdag heb ik dit doosje gemaakt speciaal voor haar en daarin zit natuurlijk wat lekkers en een kadootje. Hieronder vind je enkele foto's van het doosje plus wat detailfoto's. Ik heb gebruik gemaakt van een oude lijn van GCD, het blijft een prachtige lijn. Ik heb nog wat papier ervan over, daar zal ik zeker nog een kaart oid mee maken. Genoeg geklets, tijd dat we terzake komen. Kijk maar eens rustig naar de foto's en ik vind het leuk als je ook even laat weten wat je ervan vind.
























4 opmerkingen:

Raf mama’s mini dingen zei

super!! en fijn dat je weer scrapmood hebt!!
liefs raffa

Ria zei

Wat een schitterende doos heb je voor je moeder gemaakt daar zal ze zeker blij mee zijn.
en ach die storm gaat wel weer een keer liggen, je moet maar denken na regen komt zonneschijn !!

groetjes Ria S.

Céline zei

Ik vind het er prachtig uitzien, een superkado!!
Fijn te lezen dat het iets beter gaat met alles om je heen!
Groetjes!

Unknown zei

wat een geweldig parchtig kado daar zou ze wel heel blij mee zijn!!

groetjes hugs carla