zondag 25 november 2007

Canvas Saweetree



Dit canvas is voor de moeder van Robin's vriendin, zij is jarig vandaag. Ik heb dit keer crackleverf gebruikt van Ranger, met een andere kleur ondergrond voor het leuke en mooiere effect. De foto is geschuurd en met distressinkt behandeld. Het papier is van Sei en ook behandeld met distressinkt. De stempel is van Autumm leaves, bloemen van Prima Flower, Chipboard bloem die heb ik geverfd en beplakt met dessinpapier. Het monogram is van cardstock. Ik vind die oude look wel erg mooi en ik hoop dat zij hem ook mooi vind. Ik ben weer met deze foto terug gevallen op een sketch die ik al eerder voor een canvas gebruikt heb, ik vind hem erg mooi dat blijkt ;)

2 opmerkingen:

Alma zei

Ik vind hem ontzettend mooi geworden Angelique!

Angelique zei

Dank je wel Alma